قصص سكس ساخنة نيك عمتى ابتسام فى عيادة الدكتور

قصص سكس ساخنة نيك عمتى ابتسام فى عيادة الدكتور

قصص سكس ساخنة نيك عمتى ابتسام فى عيادة الدكتور مشاهدة قصة سكس ساخنة نيك العمة المحترمة من زب دكتورة النساء فى اخر كشف بالعيادة, قصص سكس عربى مع العمة المحرومة من النيك فى عيادة الدكتور ولحس كسها من الدكتور وفشخها نيك منى بعد اكتشاف سرها

الجزء الاول : كشف الدكتور كشف السر
عمتي ابتسام ست كبيره في أوائل الستينات كانت بعد ما أبويا وأمي ماتوا سبب أني أعيش أصلاً
ربتني مع نهى و دعاء و نورا وأخوهم الكبير أياد وكنت بشوف بيتهم بيتي بجد وبيعتبروني اخوهم
عمري ما شفت عمتي غير الست المحترمة صاحبه أجمل وش شبه القطط السيامي طيبة جدا وجميله
فوق الوصف ودايما لابسه حاجات ستراها جدا يعني بالبلدي صعب تشوف فيها الست اكتر من الأم
وكان فيه كلامها دائما لدغه حلوه بحرف الراء جميله جوزها مات وربت ولادها وأنا معاهم في البيت لغاية
ما أعتبرتهم أخواتي وبعد ما أتخرجت بعدت سنين عنهم و مع مرور الواحد بمشكلة كبيرة أضطريت
أرجع بيتي القديم و روحت أزور عمتي اللي فوجئت باللي شوفته عندها بصراحة الحال أتغير تمام
عمتي الست الكبيرة أتجوزت واحد في سني تقريباً وعملت مشاكل مع كل بناتها وأبنها لسه مش عارف
(نهى ) البنت الكبيرة ودي أتنين وتلاتين سنة سمراء بس جسمها كرباج رغم أنها متجوزة ومخلفه بس
محتفظة بحلاوتها وجوزها ياسر شغال في الكويت مع أياد أخوها مشكلتها العصبية وهي ست بيت
(دعاء ) أو دودو ودي بقى عبقرينو العيلة مهندسه كمبيوتر في شركة كبيرة ورثت حلوة عمتي بالتفصيل
جسم ناري و أي راجل يتمنى يمتعها وزيره يدفن في كسها تهيج أتخن راجل من حلاوتها و جمالها
أصغر من أختها بسنتين يعني قدي في السن مخطوبة لشاب اسمه هاني
نورا : ودي بقى دلوعه البيت لسه في تالته جامعه وحاجة اخر دلع تشوفها تقول دي ست كبيره
من الإمكانيات اللي عندها طويلة و جسم يودي القسم حاجه كده تدل أن العيلة هيبقى عندها بطل
اياد مسافر الكويت بيشتغل في شركة سياحة مع جوز نهى ياسر
عمتي أتجوزت واد كده أصغر منها تقريباً بنص عمرها أو هو فعلا عمره من عمر عيالها اسمه تامر
قعدت معاها وحسيت أنها مش مبسوطه والواد عمال يتحفلط لغاية ما كشمت في وشه قام وسلب القعدة
عرفت أنها حبته واتجوزته وخايفه من أياد يعرف وبناتها مقطعينها بسبب الدهول ده وهي تعبانه
وما بقتش مستحمله مناهدة مع البنات وسألتها عن صحتها طلبت من أشوف دكتور نساء كويس علشان
هي تعبانه وجوزها النطع مش عارف يوديها أو مش عايز مش هتفرق وطلبت مني اوديها لدكتور واروح معاها
وفعلاً خلال أيام عرفت دكتور كويس و رحت بيها وقعدت فتره تكشف وبعدها زادت زيارات لعمتي وبقت
يوم بعد يوم وبقت أربعة أيام في الأسبوع لغاية ما في يوم أتأخرت عمتي في أوضه الكشف وكانت السكرتيره
نزلت تجيب حاجات واحنا كنا أخر كشف وانا قاعد مستني بره وسمعت آهات مكتومة فلقيت نفسي بفتح
باب مكتب الدكتور وأتصدمت باللي شوفته بصراحة عمتي الست الكبيرة رافعة رجليها والدكتور حاطط
زبره في كسها وهي مستمتعة وبتقوله يخرب عقلك يا دكتور بتاعك حلو اوي بحب أجيلك تكيفني اااه
هاتهم بقى طفي ناري وبتقفش في بزازها
والدكتور بيقولها :كسك حلو زيك يا بسبوسه (اسم دلعها )
وهي ترد : كسي حلاويات يا دكتور بس أوعى يجيلك سكر يا عسل
سمعت صوت على السلم رجعت مكاني جري وقفلت الباب عليهم كانت الممرضة وعرفت ليه كانت بتروح له
أخر كشف علشان ينام معاها …. بعد ربع ساعة خرجت عمتي مبسوطه و قالت ياللا يا هيما انا خلصت
ونزلت أخدتها في العربية وطول الطريق بيجي في دماغي ازاي طب وليه كأني اول مره أشوف عمتي
أنا : صحيح و****
عمتي : اهيه هو ده اللي صحيح ؟!!!
أنا : بقول على أن دوام الحال بقى محال
عمتي : اه و**** يا واد يا هيما
أنا : اتغيرتوا كلكم يا بسبوسه
عمتي: اه عندك حق العيال بقوا وحشين معايا قوي ومحدش مقدر تعبي معاهم طول السنين اللي فاتت
أنا : معلش واديكي أهه متجوزة راجل ترتاحي معاه
عمتي : عملت حركة ببوقها وقالت : جوازة الشوم …. قعد يقول أنا عملت وسويت وطلع في الآخر كفته
أنا : يعني أيه يا بسبوسة كفته ؟
عمتي : يعني فشينك اخره كلام لكن وقت الجد بحس أنه ……
أنا : ايه اخوكي
عمتي قصعت ضحكة رهيبة : قصدك أختي ….متفرج بس ومفيش حماس خالص
أنا : بس انا ملاحظ أن صحتك أحسن من بعد ما روحتي للدكتور
عمتي : كريم …قصدي دكتور كريم ….**** يستره بيديني علاج مريحني قوي ربنا يخليه ليا
أنا سكت شويه بس مقدرتش أمسك نفسي وقولت : اه زي اللي أدهولك النهارده
تقريباً فقدت النطق وبدأت تتهته : الألم اصللل بص هقولك و**** وبدأت تعيط وبحرقه وتتشحتف واتتكتمت
لغاية ما وصلت لكشك شربتها ميه و جبت لها عصير ومناديل
أنا : ما تخافيش يا بسبوسه سرك في بير بس ليه ما حكيتليش هو انا مش زي ابنك
عمتي وهي بتمسح دموعها : ووهوو حد ينفع يقول كده لأقرب الناس لييه
أنا : أنا عارف انك ست وحقك تتمتعي كام يوم في حياتك
عمتي : وياريت بفايدة أتجوزت عيل قد عيالي وقاطعتهم طلع فشنك روحت للدكتور وحصل اللي حصل
شوفتني ومش هتوديني تاني وشكلك هتفضحني وهاتك يا عياط
أنا : ومين قال كده يا بسبوسه ده حقك كست بس مشكلتك دايما انك بتفكري لبعيد من غير ما تشوفي اللي
في أيدك
عمتي : قصدك ايه يا هيما
أنا : قصدي كل خير وحطيت أيدي على فخدها
أتنفضت وكانت هتلبسني في عربيه من رد فعلها وهي بتبعد وبتقولي : بس يا واد انت عيب انت بتنيل ايه
أنا : أنا عايز اريحك وأرجع عيالك لخضنك
عمتي : ازاي يا فالح هتعمل كده
أنا : مش أنتي عايزة حد يمتعك وتطفي اللي جواكي وبناتك يبقوا حواليكي
عمتي : اه طبعا بس ازاي
أنا : بسيطة لو على المتعة أنا تحت أمرك ويبقى سر بينا و تطلقي من الخول اللي في البيت
ولما يتعبك أوي نريح بعض وانتي عيالك يبقوا جنبك ايه رايك
عمتي بتبصلي نظره ست لراجل: و**** وكبرت يا واد يا واد ده انا مربياك.. عايز …..اااااا عايز تنيكني
أنا وأنا بمسك بزازها الكبيرة : ومش هتندمي يا بسبوسة
بعدت ايدي وهي بتضحك خلتني أخطف بوسة من خدودها الوردي
أنا وأنا بسقف: ايوه كده يا بسبوسههههههههه
قصعت ضحكة وهي بتقول : بس يا واد ده انا امك عيب عليك
أنا : فكري و مش هتندمي يا بسبس
وصلنا البيت تاني و بعد حوالي يومين دبت خناقه مع جوزها الخول وصممت على الطلاق واتطلقت منه
ووصلتها البيت ودخلت الشقة معاها دخلت الاول وانا وراها وقفلت الباب برجلي وحضنتها من ظهرها
أنا : حلاوتك يا بسبس وبوس في رقبتها ولفيت وشها أبوس شفايفها الكريز وهي متجاوبة معايا أوي
ونزل امسك كسها وهي بتشوف حجم زبري من بره
عمتي : ولا استنى لما نغير همومنا طيب
دخلت قلعت همومها وجهزت لي زي العرايس لابسه بيبي دول قصير شفاف وندهت عليا دخلت لها
قعدنا نبوس ونحضن واقفش لها وتمسك زبري من بره الشورت
عمتى : شكل بتاعك كبير زي بتاع ابوك ياولا
أنا : ايه ده وانتي جربتيه
عمتي : هيهي طبعاً ده ابوك لما كنت في الجامعة كان على طول بينيكني في طيزي
ده دي وهي بتخبط على طيزها ياما دخلها أزبار انت فاكرها من القاعدة لا يا ولا ده من كتر الركاب كانت بالنفر
أنا : اموت فيكي انت يا رمز السفالة
قعدت قدامي وفتحت رجليها علشان توريني كسها وقالت: ياللا وريني هتمتعني إزاي عايزاك تنسى اني عمتك
أو امك أنا مراتك
نزلت العب في كسها بأيدي واهيجه وهي احححح ولا ااااه مممممم يا بن المتناكة ماتعبنيش وتدفس رأسي في كسها
اااااه ريح كس امك التعبان يا عرص امك بتتناك من الدكتور علشان كسها عطشان للنيك يا خول ااااه وحابت شهوتها
وشربتها قعدت ابوس والعب في كسها الغرقان عسل و قمت خرجت بتاعي اللي واقف زي الأسد
عمتي : ولا يخربيت امك ده ايه ده كله ده أكبر زبر اشوفه في حياتي ده ابوك و ابو العيال ميجوش فيه حاجه
تعالي يا عرص امصه زبرك الكبير ده ونزلت تمص فيه مص عالي جدا
أنا : مصي يا بسبوسة
عمتي : قولي مصي لي يا لبوه علشان انا لبوه بحب اتناك منك امك لبوه وعايزاك تدخله كسها نيمتني على السرير
ونزلت بكسها الكبير على زبري
عمتي : اااااه عمود يا ابن اللبوه زبرك عمود يخربيت امك هتشق كسي يا عرص وتقفش في بزازها الكبيرة
لعبه نيكني يا عرص ريح امك اللبوه امك شرمووووووطة ااااااه نيكني وعملت معاها كذا وضع بصراحة
كانت في كل وضع بتهيجني اكتر لغاية ما هجيب
عمتي : حط لبنك في كسي الوردي علشان يبقى بسبوسه بالقشطه هيهي
وفعلاً غرقت كسها الكبير بلبني
عمتي : يابن الايه لا صحيح كيفتني يا ولا فكرتني بابوك كان زوبره جامد بس مش كبير كده بس انت بتنيك حلو اوي
أنا : يعني متعتك يا بسبس
عمتي ايه ده هو كده خلاص انا لسه ما شبعتش نيك بقولك أنا مره متناكة وشبقه عارف يعني إيه يعني لازم
اتهد نياكة مش هسيبك ومسكت زبري مص وكأنها بتاكله اكل وتحطه بين بزازها الكبيرة وهي بنقول
عمتي: قوم مش هسيبك غير لما استكفى
وقام زبري رحت حادفها قدامي
عمتى : ايوه كده حسسني انك نفسك فيا وفي جسمي ياولا امك عروستك قطعها بزبرك
دخلته في طيزها
قالت :اااااااه يا جامد انت زبرك حلو يا هيما متطلعوش من طيزي
يمكن ده يكون الزبر رقم ميه اللي ادخله طيزي ااااه كمان يا واد امك اللبوه عايزاك تجيبهم في طيزها
وجبتهم في طيزها الكبيرة و قضينا مع بعض نياكة للصبح
وكلمت بناتها تفرحهم أنها اتطلقت من الخول طلقيها بس ماقلتش أن زبري جوه كسها واني بقيت جوز عمتي الجديد

Add a Comment

© Copyright 2021, Theme by


صور جديدة مص الزبمصرية فوق السرير سكسسكس طيز نار نيكسكسسكس.عليسكس حيوانات بغل وشرموطهسكس كلب مع بنتسكسنيك مشاهدةصورسكس زنوج الامقصص سكس محارم اختي متزوجه عملت ليها مساجسكسصور نيك ساخن متحركسكس xnxx حيواناتافلام سكس بشري مع حيواناتقصص نيج محارمسكس صعبصوره سكساغتصاب بنات سكس معا كاب نيك مشاهدةصورقصص سكس عربي ساخن وعطل السيارهكلاب،مع،بنات،سكسسكي حارصور نيك أجمل البنات في العالم بعنفنيك عربي صور متحركبنت نيكنيك بنت من زنوجصور نيك الكس والطيظ سيكسصور سكس اجنبيسكس كلب مع بنت 2020الزوج يبعث زوجته مع صديقها اجازة عمل سكس نيك طيزسكس صعبزبر اسود نارسكس مترجم قديمنيك حصانxnxx ولد ينيك اخته المحجبة بعنف مترجمسكسىنيك مشاهدةصورصور سكس امريكاكس مربرب بنت بكرxnxx بنات بتبعبص بعضسكس متحركسكس كلب مع بنتنيك عربي نيكني اويسكس زنوجصور سكس لحس كسنيك عنيف متحركهسكس اخوات نارصور سكس متحركة ساخنةسكس شرموط هندي عمره 17 في اغطيصابسكس.نيك.بلا.حدودصور سكسيافلام سكس اخواتsex with animalنيك كلاب مع نساءسكس كلابصور سكسيسكس محجباتصور سكس زب اسودصور زب في كس بنتعربده سكس عراقيبنات سكس مصريسكسحصان نيك بنات طيزسكسكلبسكس صورقصص سكس عربيسكس متحركنيك ناعمسكس حيوانات بغل وشرموطهسكس عربي نيكصور متحركة نيك بزاز وحلمات سكسسكس مصريالنيك في أمريكاسكس إغتصاب مراهقسكس كلب مع بنتسكس كلب وبنتافلام سكس حيواناتصورنيك.زب.جامدوكس.ضيقصور سكس متحركة ساخنةسكس سعوديسكس امهات قديمحصان ينيك بنتسكس هندي جديدسكس صورسكس ستسكس مصريسكس.متحركسكس متحرك عربقصتي سكس نيك انا وبنت سعوديxnxx اجمل كس سمراسكس.سعودىبنات سكس مصريسكس اجنبي بدي سكس اجنبيسكس اغطصابنيك صعبصور نيك

, , , ,